The City Of Evil




Faaaiss
Tuesday, April 17, 2012 | 5:53 PM | 0 Tear Drops
Heyy and Assalamualaikum .

Akhirnya , I got the answer for all my questions.Eventhough the answer make me touching and crying *sigh.Aku buat semua tu bukan sebab aku ni kebulur nak cari BF bagai. Aku cuma nak kenal kau tu siapa sebenarnya , kau orang yang macam mana.And I wanna be friends with you.I know, selama ni,kau banyak touching dengan aku kan? My word that never think about your feeling. Im feel like im very cruel person in this world.Dont know why I must be like that when you express your feeling on me. I just wondering that you just wanna game me.That's why I ignore semua tu.Im sorry ;[

Ada one day tu kan,kau tanya aku soalan yang buat aku rasa nak tergelak gila2.
Minnie,macam mana kita nak beritahu perempuan tu yang kita sukakan dia ar?
Sambil tergelak2 , aku menaip memberi jawapan kepada soalan mu itu.

Lelaki akan luahkan perkataan 'I LOVE YOU' kepada perempuan yang dia cinta.
But..
Lelaki sejati akan tunjukkan and buktikan yang dia cinta kepada perempuan tu. 


And aku tak dapat detect langusng 'perempuan' tu aku. ;| Sorry ;p

Lepas tu , kau start epxress feeling kau semua.And I guess it just a silly joke. Many times you say the same word to me. Im ignored all your words. I know,kau terasa kan aku buat kau macam tu?Aku ignore feeling kau semua.Kejam gila kan.But you never give up, you always trying to show me that you love me.Argh,my heart said 'Ignore him,he just wanna make a joke'.But Im wrong. All the words you said is totally honestly out from your heart. ><


And dalam masa tu juga,kita jadi rapatkan?Aku shared semua problem aku dengan kau.Kau beri nasihat,kau yakinkan aku.Kau buat aku rasa aku hidup kembali! Hidup kembali dengan cinta and kasih sayang Nadz.Seriouslly,kau buat aku rindu kan Nadz,kau pengubat rindu aku pada Nadz.Aku anggap semua ni akan berterusan sampai akhir hayat aku.Kau bestfriend aku pais :)

One day,kau cakap aku ni isteri kau kan?Depan rai.Aku bengang gila!Rasa memang nak meletup.Nak maki kau habis-habisan.Tapi aku sabar.Control marah tu.Suddenly, abang wan panggil aku.
Abang Wan ; Minnie,sini kejap aku nak cakap dengan kau.
Aku ; Ha apadia nya?
Abang Wan ; Aku nak cakap tentang pais ni.Syapik,sini kejap.
Syapik ; Apadia?
Abang Wan ; Kau cerita dekat Minnie ni pais tu macam mana.Aku taktahu sangat sebab aku tak rapat dengan pais.
Syapik ; Pais selalu tanya hal kau dekat aku.Kau online ke tak?Kau buat apa semua.
Aku ; Hmm,dia main2 je kot. Entah lah.Dia suka buat aku marah lah!!
Abang Wan ; Lelaki kalau dah suka macam pais tu lah.
Syapik ; Hahaha.
Aku ; ..... 
Aku jadi macam tersentak.Adakah betul dia suka aku?Adakah dia hanya nak main2kan aku je?Argh,pening melayan perasaan ni.Around 3am,aku duduk borak dengan dia.Macam2 lah,and macam biasa dia berikan aku semngat,nasihat.And terbuka pula story about Nadz. >< Habis je cerita,dia cakap macam ni .
Minnie aku ingat,aku lah cinta pertama and terakhir kau... 

Aku terdiam.Dont know what to say!No words!Arghh, Im blur..Untill now Im still remember that words.I hope,I never forget that sweet words! Except,if I got an accident and had amnesia :p





Kau baik,walapun a little bit naughty.But you make me happy.Hmm,why you doesn't want me to know who are you actually??I just wanna know about my besfriend.Hmm,kau cakap tiada siapa pun yang boleh ubah perangai kau tu.Ye,aku tahu memang aku takkan boleh ubah perangai kau.Kau degil!Takpernah aku jumpa lelaki degil macam kau + pemalu dengan perempuan + takda Facebook! >< You so awesome dude! ;>

Ish,aku takpernah jumpa lelaki yang macam kau ni!
Ish,aku takpernah jumpa perempuan yang macam kau ni! 
Aku tahu,my words dah bunuh perasaan kau.Maafkan aku.Aku tak terniat nak buat semua tu.Aku terlepas cakap semua tu.Aku tahu kau terasa dengan words ni..

Dunia game takkan boleh bawa ke dunia luar..
And kau balas semula kan apa yang aku cakap dekat kau.Ya Allah,sakit nya hati bila dengar perkataan tu semua.Ya,Im forgot something.Karma will hit me back.And its happening now.*sigh


Awesome sangat bila karma tu hit aku semula.Arghhhhhhhhh,sakit.Sakit nya Ya Allah!Ampunkan aku,aku tak berniat nak buat semua tu :( Manusia tak pernah terlpas dari melakukan kesilapan dalam hidup dia.Nobody's perfect dude ;/

I remember your words.Tiada siapa boleh ubah hidup aku.Walaupun aku kan?Tapi kenapa tadi??Kau buka pub dengan ayat yang mempunyai 1juta meaning?
AKU NAK JADI DIRI AKU YANG MULA-MULA!
Ya Allah,apa aku dah buat pada dia?Apa yang aku dah ubah diri dia?Ya Allah,berikan aku jawapan for all question in my mind! :[

Momy ask me to ask him , do you love me?You said
Aku takkan jawab soalan tu sampai bila2 pun walaupun kau paksa aku..
Walaupun aku dah mati?
Mungkin.. 
I ask him again..
Betul kau tak pernah sayangkan aku?Sumpah?Sumpah dengan nama Allah kau takpernah?? 
I hope your answer takmacam dulu. Macam2 alasan kau berikan.
Taknak libatkan Allah.
Aku takboleh nak jawab soalan tu minnie. 
Aku harap kau jawab macam apa yang aku fikirkan.Aku nak momy aku tengok sendiri yang kau takpernah sayangkan aku.Eventhough sedikit pun ;)
Aku tak sayangkan kau! Sumpah dengan nama Allah !!!! 

And.. YAAAAAAAAAAAAAAAAAA,terbukti kau takpernah sayangkan aku kan?Its ok.Aku terima semua tu dengan redha :)

And jawapan tu tak mengecewakan aku.Tapi,taktahu lah momy. ;| Momy ask me to forget him. YUP, im trying to delete you from my memory :/
Im deleting you from my memory ;>]

Hmm,there're a little bit question I wanna ask you ;>
Why mesti simpan pict aku lagi?
Apa maksud kau AKU NAK JADI DIRI AKU YANG MULA-MULA?

I hope you answer me dude ;>

And my last words for you...
Jangan kejam dengan diri kau sendiri Mohd Fais. ;>
And, Im not a beggar of LOVE! 

This song specially for you  click here please ;> .




Newer Post