The City Of Evil




Gudaeman Saranghae ❤
Friday, September 28, 2012 | 1:20 AM | 0 Tear Drops
Tell me whyy... Nape susah sangat nak lupakan anda? Teramat susah.. Sentiasa teringat akan diri anda.. Sentiasa rasa diri anda dekat je dengan diri ni..

Nape anda tinggalkan saya dulu? Saya ingat,saya dulu tinggalkan anda.. Macam tak percaya anda dah takde.. Macam tak percaya anda dah tinggalkan saya buat selama-lama nya..

2years im waiting for you.Menunggu dan mengharapkan anda datang.. Tiba2 dapat berita,anda dah takde. Hati ni hancur kecai lebur. Rasa macam nyawa ni dah takde dalam badan.. Seriously,saya takboleh terima yang anda dah takda..

Sometimes,teringat kat anda. Teringat semua nya tentang anda.. Mak cakap takbaik meratap macam ni.. Takbaik menagis macam ni.. Terseksa anda kat sana. Im sorry ;( Saya takboleh tahan air mata ni dari jatuh mengalir.. 

Ye,memang dulu saya ada cakap saya benci kan anda. Tapi,disebalik perkataan benci tu,banyak maksud lain. Rindu sayang cinta mengharap semua ada.. Kalau masa tu boleh diundur,saya taknak anda pergi jauh sekali macam ni. Saya tak mampu nak terima semua ni..

2years,macam2 jenis orang saya jumpa. Tapi takde yang boleh faham saya terima saya seperti anda faham saya terima saya dalam hidup anda. 2years saya mencari,saya berdoa pada Allah agar temu kan saya dengan orang yang boleh terima apa ada nya saya... Tapi saya tak jumpa orang2 tu.. Sampai lah saya tahu anda dah takde.. 

Mulai haritu,hati ni takboleh nak terima orang lain.. Susah sangat.. Hati ni masih mengharapkan anda. Hoping you be my future husband.. Tapi tu semua takkan jadi...

Mak cakap sampai bila nak macam ni.. Entah lah saya pun tak tahu sampai bila saya nak macam ni.. Saya hidup dalam kenangan bersama anda.. Kenangan yang boleh hilangkan rindu di hati ni..
Saya cakap dengan mak,kalau ada orang nak meminang saya,saya terima je orang tu. Hehehe.. Saya malas nak mencari malas nak bercinta dah. Sebab saya tahu saya tak mampu nak sayangkan orang lain. Saya takmampu nak sayang orang tu macam saya sayangkan anda..

Saya cuba untuk terima orang lain dalam hidup ni. Tapi tetap takboleh.. Hati ni menolak je. Walaupun orang tu baik. Hati ni tetap rindu kan anda..

Saya ingat lagi kata2 anda. "Awak untung dapat future husband like me. Kaki gaming bukan kaki perempuan" . Ye saya beruntung sangat... 

Awak tau,saya suka sangat tengok korean drama tu. The Princess's Man.. Setiap kali tengok mesti saya teringatkan awak. Saya suka tengok Se-Ryeong dengan Seung-Yoo. Bahagia je mereka. Saling memerlukan antara each other. Saya pun harap saya macam tu. :)

Haritu saya ada cakap dengan mak. Saya cakap saya taknak bercinta2 ni. Nanti bila umur saya dah 24years,baru saya nak cari future husband. Hehehe. Mybe masa tu saya dah cukup matured untuk terima yang awak bukan jodoh saya. :) Lagi pun kalau bercinta,nanti saya mengharap pula. Tired of hoping. ;'(

Awak,banyak benda yang saya nak cerita dengan awak sebernarnya. Tapi,nawacane awak dah jauh sangat dari saya. Tapi takpe,walau jauh mana pun awak.. Saya tetap akan doa kan awak. :) Sebab saya sayang kan awak...

Al Fatihah..

I wish you're mine forever. And I wish I can love him like I love you,Nadz :)


Much Love,Aries :)




Older Post Newer Post