The City Of Evil




#
Thursday, June 4, 2015 | 8:51 PM | 0 Tear Drops

Banyak yang aku fikirkan. Banyak sangat. Taktau nak describe macam mana.. Aku sendiri tktau apa yang aku fikir. Aku post ni pon, fikiran pon kosong. Hati lagi lah kosong..

Hati aku ni tkda lah kering mana. Sensetive jugak sebenarnya. Tapi depends lah pada apa. Bila teringatkan dia, bohong lah kalau cakap aku tk sedih. Sedih smpai tkde air mata nak keluar..

Member guwa, selalu sembang pasal pakwe dorg. Share prob dorg dgn pakwe dorg. And aku lah yg jadi motivator utk dorg. Bg dorg support utk kuatkan diri bila pakwe buat hal. Bajet mcm aku kuat sgt :)

Pernah ditanya "kau tknak cuba bercinta ke?" Ketawa je aku mampu.. bukan taknak cuba, tapi buat masa ni aku masih tak mampu. Mungkin cukup sekadar dia aje di hati ini. Takmungkin ada org lain yg boleh terima aku mcm mana dia terima aku..

Bukan nak cakap aku ni cntik ada yg nak berkawan. Tapi maaflah yg berkenaan.. hati ini dah dimiliki. Dan dikunci. Aku sendiri tktau kunci tu kat mana. Buat masa ni biarlah aku dengan hidup aku.

Bercinta ni perlukan kematangan. Bukan sentiasa mengikut rasa hati. Faham antara satu sama lain. Bukan asyik menuduh aje. Takperlu ungkap i love you everyday. Cukup sekali kau tau kau aje yg ada dalam hati dia.

Kalau kau sayang dia, kau bagi dia ruang untuk dia bernafas sendiri. Hargai dia, jangan ambil kesempatan. Sayang dan cinta kau pada dia, biarlah kau dan Tuhan aje yg tahu. Takperlu yang lain. Sebab bukan semua manusia hati dia wangi :)





Older Post